۱۳۸۸ آبان ۲۲, جمعه

با امام خمینی (ره) - رهنمود به خبرگان رهبری

جلد هجدهم - صفحه : 5 - پيام به نمايندگان مجلس خبرگان "رهنمودهايي به نمايندگان خبرگان رهبري "

اي فقهاي شوراي خبرگان واي برگزيدگان ملت ستمديده در طول تاريخ شاهنشاهي و ستمشاهي ، مسئوليتي را قبول فرموديد كه در راس همه مسئوليت هاست ؛ و آغاز به كاري كرديد كه سرنوشت اسلام و ملت رنجديده و شهيدداده و داغديده گرو آن است . تاريخ و نسل هاي آينده درباره شما قضاوت خواهند كرد،و اوليا بزرگ خدا ناظر آرا، و اعمال شما مي باشند؛
[...]
جلد هجدهم - صفحه : 6 - پيام به نمايندگان مجلس خبرگان "رهنمودهايي به نمايندگان خبرگان رهبري "

و بالاترين انحراف ، كه منجر به انحراف تمام ارگان ها مي شود،انحراف رهبري است ، كه امروز شما نقش اول آن را داريد. شما ديديد و شنيديد كه بااصل پنجم قانون اساسي چه مخالفت ها شد و چه جار و جنجال ها بپاكردند، و بحمدالله تعالي موفق نشدند ماموريت خود را انجام دهند. و اخيرا با همين تعيين خبرگان نيزمخالفت كردند و سمپاشي نمودند، و بحمدالله با شكست مواجه شدند. و امروز هم شمانبايد از كيد ساحران و وسوسه خناسان (10) غافل باشيد. راه خود را با قدرت الهي و تعهدبه اسلام بزرگ و قوت ايماني و روحي ادامه دهيد؛ و به هيچ چيز الا مصالح اسلام ومسلمين فكر نكنيد. و در اين صورت خداوند تعالي پشت و پناه شماست .
لازم است به رهبر محترم آتيه ، يا شوراي رهبري ، تذكري برادرانه و مخلصانه بدهم :رهبر و رهبري در اديان آسماني و اسلام بزرگ چيزي نيست كه خودبخود ارزش داشته باشد، و انسان را خداي نخواسته به غرور و بزرگ انديشي خود وادارد. آن همان است كه مولاي ما، علي بن ابيطالب ، درباره آن گوشزد فرموده است . اساسا انبيا خدا - صلواه الله وسلامه عليهم - مبعوث شدند براي خدمت به بندگان خدا، خدمت هاي معنوي و ارشادي و اخراج بشر از ظلمات به نور، و خدمت به مظلومان و ستمديدگان و اقامه عدل ، عدل فردي و اجتماعي .

10 -- وسوسه گران نهاني .

منبع: تبیان

هیچ نظری موجود نیست: