۱۳۸۸ آذر ۲۳, دوشنبه

پشت پرده پیراهن عثمان عکس امام خمینی (ره)


برادران و خواهران محترم بسیجی روزی که حجت الاسلام رهدار گفت : ما باید از امام خمینی (ره) و مطهری عبور کنیم ظاهرا مشغول کارهای دیگری بودند تا تظاهرات برای گفتن چنین اراجیف موهنی

اما الان اصلا بحث این نیست ، در واقع پشت پرده این پیراهن عثمان کردن ها چیزی نیست جز تحویل اورانیوم ایران به اروپا.

خبری که تیتر اول شبکه های خبری سراسر دنیاست ولی در ایران هر شبکه ای را نگاه کنید صحبت از تظاهرات مردمی! به خاطر اهانت به امام خمینی (ره).

در واقع حکومت میخواست در روزگاری که بوی گند خیانت دولت برای تحویل اورانیوم ایران به اروپا، دنیا را فرا گرفته ، اذهان عمومی را از این خیانت منحرف و معطوف به واقعه مشکوک پاره کردن عکس امام خمینی (ره) کند و در هیاهوی مسایل بعد از انتخابات اخیر جلوی اعتراض پیروان واقعی راه امام (ره) - جنبش سبز - را در قبال این خیانت تاریخی بگیرد.

چشم تیزبین تاریخ که گلستانچای و ترکمانچای ها را می دید و ثبت می کرد اکنون نیز این خیانت بزرگ و توهین بی سابقه را ثبت می کند و داغ ننگ وطن فروش را بر پیشانی این خیانت کاران و حامیانشان حک خواهد کرد.

احمدی نژاد پس از کودتا و سرکوب مردم از رهبر کشور تا جایی هزینه کرد تا شعار های معترضین از "رای من کو؟" مستقیما رهبر کشور را نشانه گرفت و اکنون برای پوشاندن این خیانت هسته ای از رهبر کبیر انقلاب هزینه کرد.

احمدی نژاد برای ادامه حکومت نا مشروعش ، وحدت مردم را نشانه رفته است؛ از دوستداران نظام و داعیه داران مردم سالاری دینی انتظار بینش بیشتر برای شناسایی خیانتکاران واقعی به مردم و انقلاب می رود.

۷ نظر:

ترنم گفت...

سلام.

واقعا داره مشکوک می شه، منم فکر می کنم در پی این همه هیاهو یه کاسه ای زیر نیم کاسه است.غیر عادیه این همه سازماندهی....
منتظر باشیم و ببینیم . اگر تحویل اورانیوم باشد این کلک را از غربی ها یاد گرفته اند ....

من دستگیری میر حسین را محتمل نمی دانم... مگر اینکه بخواهند جنبش سبز را یک باره سرکوب کنند... تا این اندازه نادان هستند؟

رها گفت...

سلام دوست عزیز . برای عاملین ظلم هر دست و پا زدن ، بیشتر باعث نابودی و فرورفتن در منجلاب است . جمله ای که این دوران دائم بر زبانم جاریست واقعیتی انکارناپذیر است و آن اینکه:
"این نیز بگذرد"

موفق باشید و همیشه سبز.

1 گفت...

قتل ندا آقاسلطان کار عوامل انگلیس بود.فیلمش رامیتوانید دانلود کنید.هیچوقت زودباورنکن.
و100درصد بکسی اعتماد نکن

احتمال بده حرفشان دروغه
نه زودتصمیم نگیر.فقط یه کم احتمال بده حالا فکر کن. زود جواب نده

چراموسوی و...جوانان رابه سختی وتجمع فرامیخوانند.مگرجنگل است.هیچ مدرک دال برتقلب ندادند.اگر من بودم وتهمت میزدم ومدرک نمیدادم چه میکردید با من؟منطقی جواب بده نه از روی احساسات ما به وحدت نیاز داریم ما زمان خاتمی با تمام ضعفهایش حرف ازتقلب نزدیم راهپیمایی نکردیم وگفتیم وقت وحدت است و رهبر از او حمایت کرد

آرمان سبز گفت...

مدارک تقلب را کمیته صیانت از آرای موسوی منتشر کرده و از آدرس پایین این نظر میتوانید دانلود کنید.

از قدیم گفتن آن را که حساب باک است از محاسبه چه باک است اگر من تقلبی نکرده باشم در جواب کسانی که می گویند تو تقلب کرده ای با مدرک ثابت میکنم که حسابم پاک است. نه اینکه معترضان را بکشم و سرکوب کنم. همین خشونت حکومت نشاندهنده عدم صحت نتیجه انتخابات است.

ما به وحدت نیاز داریم اما این صداقت و مشروعیت حکومت است که باعث وحدت می شود . حکومت به مردم نیاز دارد ولی با حوادث بعد از انتخابات مردم را هزینه یک دولت گذرا کرد و تا وقتی حقوق مردم را پس ندهد وحدتی صورت نمی گیرد.

با سپاس از نظر شما

Maryam گفت...

همزمان با اهدای جایزه ی صلح نوبل به باراک اوباما، جایزه ی دیکتاتورسال نیز به ابتکار دانشگاه اسلو به رهبرجمهوری اسلامی، علی خامنه ای داده شد. در بیانیه ی کمیته ی انتخاب دیکتاتورسال که روزگذشته منتشرشد آمده است که این جایزه که امسال برای نخستین بارداده می شود، هرسال به فردی تعلق خواهدگرفت که درطول یک سال، بیشترین مخالفت را درمیان مردم کشورخود و کشورهای دیگر بوجودآورده و برشدت رنج های بشرافزوده باشد.
به گفته ی نینا ویتوزک، پروفسوردانشگاه اسلو و از بنیان گزاران جایزه ی دیکتاتور سال، هدف، تلنگری ست تا مردم جهان از وقوع نسل کشی و شکنجه ی میلیون ها انسانی که روحشان در جهنم هایی که برایشان برپاشده، آزرده می شود و درهم می شکند، آگاه شوند.
ازدیگر نامزدهای دریافت جایزه ی دیکتاتور سال رهبرکره شمالی، رهبر کشور میانمار و رئیس جمهور زیمبابوه بودند.

خامنه ای شرم و حیا کن، سلطنت و رها کن
برو بشین تو مسجد عبادت خدا کن.

Anonymous گفت...

"چشم تیزبین تاریخ که گلستانچای و ترکمانچای ها را می دید و ثبت می کرد اکنون نیز این خیانت بزرگ و توهین بی سابقه را ثبت می کند و داغ ننگ وطن فروش را بر پیشانی این خیانت کاران و حامیانشان حک خواهد کرد."
دوست عزیز چرا فکر می کنید که معاوضه اورانیوم خیانت است. من فکر می کنم تنها تصمیم درستی را که از سر ناچاری گرفته بودند همین بود. کوتاه آمدن از حق ایران در دریای خزر را می توان با قرارداد گلستان و ترکمانچای مقایسه کرد ولی مصالحه هسته ای را نه. به نظر من راه انداختن برنامه هسته ای و تلف کردن سرمایه های هنگفت در این راه به معنی عدم رعایت اولویتهای و خیانت به کشور است و جلو ضرر را از هرجایی بگیرند منفعت است.  
تمام این قضیه هسته ای همانند آسیاب بادی داستان مزرعه حیوانات است. سیاستمداران سوار بر موج احساسات ملی شده اند و به مردم از همه جا بیخبر القا می کنند که اگر این برنامه به نتیجه برسد ما به قله های دانش و قدرت و غروو خواهیم رسید. در حالیکه حقیقت آن است که که برای من و تو تنها چیزی که از حاصل می شود دردسر و تحریم است و حتی در صورت رسیدن این برنامه به آنچه جمهوری اسلامی می خواهد(بدست آوردن قدرت ساخت سلاح هسته ای)تنها به بزرگتر شدن چماق سرکوب منجر خواهد شد.
حکوکت می داند که اگر در این قضیه کوتاه بیاید باید پاسخگوی رفتارهای مخرب خود در سایر کشورها و نقض حقوق بشر و هزاران مشکل داخلی دیگر باشد ولی در حال حاضر همه این مطالبات تحت الشعاع مشکل هسته ای قرار گرفته اند و این چیزی نیست که حکومت ناکارآمدی مانند جمهوری اسلامی از آن بتواند چشم بپوشد. اگر اینها راست می گویند می توانستند کسری از این پول را صرف تولید اتومبیل با کیفیت بالا کرده و علاوه بر ایجاد شغل در مصرف منابع انرژی صرفه جویی کرده و به حل مشکل آلودگی هوای شهرها هم کمک کنند.

آرمان سبز گفت...

معاوضه اورانیوم وقتی خیانت محسوب میشه که اندازه احتیاج 120 سال ایران به اورانیوم 20%، اورانیوم 3.5 درصد خارج بشه یعنی 1200 کیلوگرم و بعدش معلوم نباشه کی و چقدر قراره به ایران داده بشه دوست من.

در کشوری که رییس جمهور قبلی به خیانت محکوم میشه وقتی به طور موقت غنی سازی تعلیق میشه اون هم به خاطر خبر رسانی خائنین واقعی تحویل اورانیوم خیانته . مگه جشن هسته ای نگرفتیم ؟ پس چی شد؟

اون خائنینی که در دوره خاتمی به خارجیها لو دادن که ما داریم غنی سازی میکنیم همونها هستند که سایت فردو قم را هم شش ماه قبل از بهره برداری لو دادن و با افتخار هم تو تلویزیون اعلام کردند.

ننگشان باد