۱۳۸۸ دی ۳, پنجشنبه

دجال و خر دجال و آخر الزمان

قدیمیا میگفتن آخر الزمان دجال سوار خر شیطان میشه و به مردم میگه من خدا (حق) هستم و بسیاری از مردم هم پشت خر شیطان راه میفتند وفضله های خر را به فکر اینکه خرما هستند میخورند.
از اون موقع که این رو شنیدم همیشه داستان را به همین صورت فرض میکردم و میگفتم مگر میشود مردم فضله خر را بخورند و نفهمند که خرما نیست .
اما با اتفاقات قبل و بعد از انتخابات و صف مردمانی که به خاطر تراول چک و سیب زمینی و ... دنبال ماشین احمدی میدویدند و احیانا حامیش شدند و نامردمان مزدوری که به خاطر پول مردم را به خاک و خون کشیدند و دین و دنیاشان را فروختند فهمیدم معنی فضله خر و خرما و دجال و شیطان را.

پ.ن : این شعار را که شنیدم رعشه به تنم افتاد وای به حال کودتاچیان.
یا حجت ابن الحسن - ریشه ظلم را بزن

۱۰ نظر:

گرین ایز گفت...

خیلی زیبا بود. واقعا لذت بردم. کاملا درست می گویی. اگر خواهان باشید همدیگر را لینک کنیم؟

Anonymous گفت...

سلام
اعتقادت مسلما برای خودت محترمه
فقط نمیدونم چرا ما از این تراول و سیب زمینی نصیبمون نمیشه!
به هر حال من نه احمدی رو مقدس می دونم نه موسوی رو نجس!
ولی تو علنا به من و امثال من تهمت دین فروشی رو زدی اینه رسم شیعه بودن ؟!
آدرس وبم اینه خواستی سر بزن:
BACHEHAYEKHAKI.BLOGFA.COM

ايراني سبز گفت...

ممنون از حضورت. سبز باشي هميشه

آرمان سبز گفت...

ناشناس عزیز
مگه شما هم بخاطر پول رفتی مردم رو زدی و کشتی که بهت برخورده؟

ترنم گفت...

اصلا بحث سر شخص خاصی نیست...

به نظر من هر کسی که از روی نادانی و جهل یا پول و قدرت دنبال کسی راه بیفته مصداق همین روایته...

چه احمدی نژادی چه موسوی

وقتی یه عده پول می گیرند چوب بر می دارند می افتند به جون جوونای مردم چی می شه اسمشونو گذاشت؟

از این وریا حداقل ندیدم بخاطر پول کسی رو بزنند...
بخاطر پول زدن رسم شیعه است؟

Anonymous گفت...

ترنم عزیز
قضیه دجال کسی هست که به اسم اسلام و دین باعث نفاق بین مسلمونا و کشت و کشتار مردم میشه.
حالا دجال به نظرت کیه؟ البته میتونی روایات مختلف رو هم بخونی.
انجمن حجتیه - بازجو - تیر خلاص زن -
اینها همش به یک نفر بر میگرده

ترنم گفت...

آرمان و ناشناس عزیز

بخاطر همینه که بین بد و افتضاح ، بد رو انتخاب کردم .
اما باید حقایق رو هم دید و نقد کرد.چشم بستن بر روی ضعف خودی دلیلی بر تسلیم شدن یا کم اوردن نیست بلکه مطابق با هدف عالیه ما یعنی اصلاحاته !! غیر اینه ؟

من در بی لیاقتی احمدی نژاد و ایضا دارو دستش شکی ندارم.اما خوب موسوی رو هم خیلی قبول ندارم ...

خیلی راه داریم تا به اهدافی که اصلاحات تعریف می کنه برسیم خیلی ...

آرمان سبز گفت...

ولی من اطمینان کامل دارم به مهندس موسوی و خاتمی.

زندگی ، افکار و اعمال این دو را بررسی کردم و نقاط سیاهی ندیدم.

افکارشان مترقی و برای آزادی و استقلال جامعه است.

شما هم بیشتر جستجو کنید به همین نتیجه خواهید رسید ان شا الله.

ايراني سبز گفت...

تو هم لينك شدي رفيق...

سید حسینی گفت...

درود
با مطلبی در باره ی مراحل ترجمه و نشر کتاب به روزم.